blond Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 hver dag hvis vi skal fylle ut forsiden med nye innlegg. Det er vel en stund siden det har vært så mye aktivitet her.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Skal gjøre mitt beste;)
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Det er bra. Det blir jo litt mas om det i perioder, men jeg synes det er synd om bam blir så tomt som det var før. Vi er jo en fin liten gjeng!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Enig med deg. Jeg er innom flere ganger pr dag. er ikke alltid jeg skriver så mye, er litt kjedelig når jeg føler det bare er meg som skriver innlegg.
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Den følelsen har jeg også hatt noen ganger. Her sitter jeg og maser, føler jeg, og tenker at andre blir sikkert dritlei av å se nicket mitt hele tiden. Jeg er jo fast inventar på bam. På den andre siden er det dumt om mange andre tenker det samme for da blir det ingen som holder bam oppe hvis alle skal være sjenerte og ikke stikke seg fram.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Joda, tenker bare når jeg har svart på alle innlegg jeg kunne svare på, og så går inn og sjekker senere, og jeg er fortsatt den siste som har skrevet noe;) Stå på blond;)
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe.. jeg har gjort en innlegginnsats i dag og i går iallfall. Kan ikke la siden vår forbli grønn. La forresten en oppfordring på dib og kan gjøre det samme på bim. Kan ikke oppfordre om vi ikke er aktive for da blir det lite interessant å bruke tiden sin her. Vi må framstå som attraktive, vet du!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 joda, du har så rett så rett;)
Raych Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Har ikke akkurat skrevet så mange innlegg jeg da, men prøver å svare på de jeg kan:) Moro når det er litt aktivitet her inne også da:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #10 Skrevet 19. oktober 2008 50 innlegg ja.. Ja det var jo en del.. Men er bare å henge i jenter så klarer vi å lage 50 innlegg, blir jo ikke så mange pr person når alle bare er aktive. Syntes også det er kjempebra at det er blitt en del aktivitet her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå