blond Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Det blir liv når det ligger inne en del spørsmål, men er stille ellers. Jeg er vel mest en svarer selv, men liker også dialog. Ikke like lett å lage temaer som egger til dialog, men gjør et forsøk iallfall -.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Er nok lik deg, mest en svarer.. Men prøver noen ganger å lage nye emner - men vanskelig syns jeg.. Vi burde kanskje alle prøve å ha som mål å lage et eller tre nye emner hver da, så blir det kjempe liv her inne. )
blond Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Noen ganger skriver jeg opp ting jeg lurer på slik at jeg kan poste det her, for når jeg setter med ved maskinen blir alt borte. Dataen er ikke god når det kommer til kreativitet for meg. Det burde iallfall bli bare nye innlegg på hele forsiden her så tiltrekker vi flere brukere også. Spørsmålene bør heller ikke bli for personlige, men heller gå på hva man mener om ting. Hvor mange innlegg bør vi ha da, tro?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er enig med dere. er jo mest enkelt og svare på innlegg. Men jeg begynte slik i det små å skrive innlegg.. Og så ble det liksom enklere å enklere å lage innlegg.. I begynnelse var deta kkurat som jeg syntes det var litt ekkelt og teit eller hvordan jeg skal forklare det.. Så til alle svarere.. bare heng i lag nye innlegg, her blir de svart og i en fin tone:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Er en svarer...Har brent meg på mine teite innlegg på andre steder,hehe. Å så er jeg vel litt tilbakeholdende,og tørr ikke helt slippe meg løs. Men ingen spørsmål er for dumme,eller? ;o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Bare å slippe seg løs bæssmor.. Ingen spm er for dumme her inne.. Så bare spør.
blond Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Er du litt dib-påvirket eller? Jeg har til gode å se at spørsmål blir kalt dummer her inne. Lag innlegg i en fei, du!
*gruffalo* Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 hehe, merker at det ikke er så mange innlegg her inne som på dib. Har vært her siden i går, og har laget noen innlegg og svart. Men blir nesten litt flau, for ser ut som jeg svarer og skriver hele tida... Men er jo kjekt å svare de som spør også, hehe;) Ser også at det er lettere å få svar på ting her, på dib fyker jo spm ned i en fei, så ingen får nesten sett at du har skrevet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå