Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 hadde ikm uke 40 og tok en el-test idag som var positiv. betyr det da at jeg ikke er gravid eller kan man få positiv el test og likevel og likevel være gravid? takk for svar!
pia*fødeklar* Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 el test slår også ut om man er gravid men ta en gravitest så er du sikker
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tok en EL test da jeg viste at jeg var gravid, og da kom teststreken sterkt frem før kontroll streken i det heletatt kom. Så ja, en EL test kan vise positivt når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jøss, dette gjorde det hele mer spennende!! gt--->negativ, men streken på el test var mye sterkere enn streken som alltid kommer opp!! ønsk meg lykke til, å tusen takk for svar!
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Masse lykke til!! Håper du kommer etter inn hit.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 skjønner ikke helt hva du mener...hadde du ikm i ue 40, men mensen kom ikke og testene var neg? eller hadde du 1.mensdag i uke 40 og venter ny ikm i uke 44 ca( avhengig av hvor lang syklus du har da..) for hvis du hadde mens i uke 40, er det vel naturlig å ha el denne uka? kanskje jeg som misforstår bare;-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg hadde ikm uke 40, ingen mens og negative tester... så el er isåfall veidldig sein hvis det bare er det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå