Gå til innhold

Jøss...jeg hører jo til her nå jeg:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt glemt å følge med! Har hatt huset fult av omgangsyken og annet kjafs i 2 uker nå. Selv lå jeg forrige døgn og spydde og var dårlig. Gått ned 2 kg og er helt støl i mellomgulvet etter all brekinga! Stakkars alle dere som har det sånn pga svangerskapet!

Jaja,uansett... jeg er i dag 12+4:o))) Og sist jeg var gravid så kjente jeg første bevegelse i midten av uke 14... denne gangen skjedde det forrige dagen:o) Var ikke til å unngå å kjenne igjen! hihi... moro!

Ha en deilig lørdag da jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hørtes ikke noe kjekt ut!

Veldig morro å kjenne liv, kjente det selv ikke før i uke 17 ca. Er jo førstegangs jeg da, og viste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter, så det var ikke lenge etter at jeg begynte å kjenne det utpå! Herlig :)

Men du skal i alle fall være velkommen hit;)

Lykke til videre i svangerskapet ditt :) !

Skrevet

Heeei!

Der kom jaggu meg du også hit inn ja! =)

Og kjent liv allerede? Artig det da! Har du fått PM fra meg? Har svart på den siste du skreiv, der du etterlyste svar fra meg. Men vi har jo tidligere hatt litt trøbbel med posten...

Går bra nå da? Er dere blitt friske? Bank i bordet, her i huset er ingen syke nå. =) Har huset fullt av SURE unger da, men det er jo en helt annen sak...(men like plagsomt..) hihi..

Skrevet

Takk for det dere to:o)

Skrevet

Hei fødemaskin:o)

Jada, jeg har kjent liv allerede. Trodde nesten ikke det var mulig jeg.Kjente det 3 ganger i går kveld og. Moro!

Jeg har ikke fått en eneste PM fra deg jeg:o( Har lurt på om det har vært noe galt med den PMen igjen. Merkelig da, for den virker, så vidt jeg vet ellers. Kjedelig at våre profiler er så kranglete på den fronten!

Joda, alt er greit her. Men formen i går var skrallere enn jeg trodde på morgenen. Og når endelig kvalmen begynte å gi seg i går kveld, ja da tettet nesen seg... så i dag er jeg pottetett... hahahaha... komisk egentlig! Håper det gir seg snart altså... snart eksamen, og orker liksom ikke lese om ikke formen er på topp.

Hvordan er det med da? Noe morsomt som har skjedd? Sure unger? hihi.... hva er det for noe galt? Hvilken dato var din termin igjen?

Fikk du den PMen før den jeg spurte om du hadde fått noe PM av meg forresten?

Håper du har en fin helg mor:o)

Skrevet

Halloen!!!!!!!! Og velkommen inn hit, Tussemor. Så utrolig gøy.

Håper formen din er bedre og at dere snart har renset huset for omgangssyke. Har sendt deg en PM jeg også. Håper du har fått den for den var laaaaaaaang :):)

klemmer

Skrevet

Da er det postgangn her det er noe galt med, skjønner jeg. Joda fikk PM'en som du skreiv før etterlysnings PM'en også ja. Har svart på begge, men du har bare ikke fått dem. (puuh, nå holdt det på å gå i surr for meg...haha)

Kjedelig at vi ikke får sendt post, for jeg har jo ikke lyst til å skrive så mye personlige greier her inne på åpent forum. Har jo maaange kjente som er gravide og som sikkert vanker her inne...snakk om paranoia da, men likevel! =)

Her skjer det egentlig ikke så mye morsomt skal du tro. Dagens høydare er å rope på gubben: "kom og kjenn, den sparker!" Artig nok det da, men ganske ensformig i lengden..hihi...

Skrevet

Hei Giina:o)

Jeg har fått mailen... men har ikke hatt tid til å skrive tilbake enda:o)

Tusen takk for koselig mail, igjen!

Skal sende deg PM, så snart jeg har tid!

Nå må jeg lese litt om hjernen her;o) hihi

Ha en fin kveld!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...