Gå til innhold

Venninna min sin baby har fått navnet....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker på moren til Nils i mot i brøstet jeg da:op

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Er vel like bra som Kari eller Isabell?

Skrevet

"Jooohoooo, det er bare meeeeeeg!" Jeg og tenker på Elna i Mot i brøstet. Men hver sin smak da :-)

Skrevet

Sjeldent! Moro da, noe annet enn Nathalie og Thea og Emma liksom ;)

Skrevet

naboen min er en kjempekoselig dame som har vært min reservebestemor i 20 år, hun heter elna.. :D

Synes det er et koselig navn jeg da, helt greit!

Skrevet

Nå er det jo ikke så mange oppegående mennesker under 50 som sitter og fniser til mot i brøstet da. Så folk flest vil nok ikke koble til det. syns det var greit navn jeg.

Skrevet

Jeg tenkte ikke på mot i brøstet... Men synes egentlig det var litt fint! Et navn som bare blir finere og finere, tenker jeg ... Elna... Elna... Nesten som Elena... Eller Ela... Kjempfint, synes jeg :) :) :)

Skrevet

Jeg syns det var fint,jeg:)

Skrevet

Synes det er litt sann "gammel-dame" navn, men er jo mange slike navn som er på moten igjen.

En jeg kjenner skal kalle jenten sin for Nathalina, alle trodde det var Nathalie- men neida...

Skrevet

synes det er helt ok, jeg..men nå er jeg lite fan av poppis/jålenavn, da:-)

Skrevet

synes navnet er fint jeg da,selv om jeg kanskje ikke kunne tenkt meg å bruke det selv.

men så har jeg en x-svigermor ved navnet Elna.

Skrevet

Syns det er nydelig jeg da!

Men eldste dattera mi heter Ella og kunne derfor ikke ha nr 3 til å hete Elna - ble liksom litt for likt syns jeg...

Skrevet

Milde himmel, for noen TV-vaner dere har!

Jeg kommer i farten bare på en modig fysioterapeut jeg leste om i DN for et par uker siden. Hun har stått i mot en ulovlig praksis mht statsstøtte. En ordentlig helt!

Jeg synes navnet er fint.

Skrevet

vet du, til mer jeg "smaker" på navnet til mer liker jeg det. veldig flott.

elna, garanterer at det kommer til å bli pop igjen. hadde ikke snuppa i magen fått det fineste navnet jeg vet,Elida, kunne jammen meg Elna vært et alternativ.

Skrevet

Jeg synes det er et fint navn jeg. Kunne nok ikke brukt det selv pga for sterke assosiasjoner, men navnet er pent det:)

Skrevet

Likte det:)

Skrevet

kjempe fint navn! Men jeg elsker "gammel-tante" navn da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...