Gå til innhold

April: Polarn!


Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Er minsten blitt stor? Gutten min er vel rundt tre uker eldre tror jeg,.. kanskje litt mer.. Så da er det spennende å høre hvordan det er med dere da! :)

 

Her har det gått veldig bra egentlig.. men sjalusien kommer mer og mer fram.. noen ganger er det sånn at jeg ikke kan se på minsten uten at snuppa hiver seg rundt å gjør noe ugang! Å i tillegg er vi gått tilbake til babystadiet, der hun ikke klarer å kle av og på seg, ikke vaske hendene, ingenting..

 

Men jeg synes tiden går så alt for fort da!! han er jo snart fem mnd jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det kjempe fint. Emrik er født 6 mai og er jo 5 mnd gammel. Tiden går så veldig fort syntes jeg.

 

Søslensjalusien har gått over, det var litt anntydning til det i begynnelsen, men nå "leker" de sammen som bare det. hun prater ikke om noe annet enn lillebror i bhg. Når jeg går tur går hun tur med dokka si,hun steller,bader og bytter på sin "baby" også.

 

Vi fikk et tilbakefall, men det tror jeg hadde kommet alikevell, måtte nemlig begynne med bleie på natten igjen og det er alt.

 

Emrik er flink til å leke selv på gulvet, elsker babygymmet sitt.Han ruller rundt fra mage til rygg og tilbake igjen. Tar beina oppunder seg så helsesøster trodde han kom til å krabbe snart. Han he bagynt å spise rikktig mat. Jeg sluttet jo å amme når han var 3- 4mnd gammel da jeg ikke hadde næring og han gikk ned i vekt. Han har blitt ett stort matvrak.

 

Var nå på 5 mnd kontroll og da var han 62 cm lang og 6,7 kg. Er ikke så stor av seg egentlig, samme som store søster.

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere slipper unna sjalusien da!! Er jo ikke så mye her heller, men det blir slitsomt når hun ikke klarer noe selv, og ikke tåler at jeg koser med Christian.. og det at hun blir hjelpesløs.. Håper det går over snart! :)

 

Så flink Emrik er da! Christian ruller rygg-mage, men har glemt hvordan han kom seg andre veien! hehe! Er ikke antydning til krabbing enda, men jeg nyter det så lenge han ligger nogenlunde på samme plass! hehe! ;)

 

Vi ammer fullt enda.. gleder meg til vi starter med grøt! Han er mye våken på nettene for tida.. men heldigvis så gir han meg noen netter inniblant der jeg får sove hele natta (har skjedd to ganger siste to mnd, hehe)

 

Var på kontroll i går, og han er 7555 gram og 68,5 cm! Han er en stor gutt, men hadde bare vokst 0,5 cm og lagt på seg 200 gram på en mnd. Men veksten dabber av rundt nå gjør den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...