♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ikke merket noe ubehag enda siden jeg ble gravid......inntil i dag! Nå er jeg så kvalm at jeg veit ikke hva jeg skal finne på snart!!!! Er 6+3 i dag. Noen som har noen tips til meg? Grøss det er så vondt å være så kvalm......
Kokkemor Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei... Ikke trivelig med kvalme:( Har hørt at mandler skal hjelpe:) Du kan jo prøve det... Håper du blir bedre fort og får til å nyte denne fine tiden:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ei lita frøken på 14 mnd. også, og var like kvalm da jeg gikk med henne også....men jeg husker ikke hva jeg tok for å forebygge det......glemmer visst fort=) Takk for tipset,da skal jeg prøve med mandler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå