Gå til innhold

angående hestebrannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

det står på vg.no at hester som er kommet løs prøver å komme inn igjen i stallen til de andre hestene (stallen som er i brann). At dette er vanlig. Noen som vet hvorfor de gjør det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hester er flokkdyr, og vil helst samle flokken i krisesituasjoner.

Skrevet

Mener å ha hørt en gang at det er et instinkt som henger igjen fra villhestene, for når det er skogbrann etc så vil de ved å oppsøke og løpe igjennom brannfeltet komme ut der hvor alt er oppbrent og det ikke brenner lenger, og de er reddet..

 

Men nå er ikke jeg noen hesteperson, så er ikke sikkert det stemmer akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...