Askepott 3 barnsmor Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Lurer på om jeg skal ta den ene veggen rosa og resten hvitt eller en ganske så hvis farge.Eller om jeg skal male alt i hvitt eller alt i rosa. Hva syntes dere er finest?
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg liker ikke hvite barnerom, hadde malt alt rosa Tuppa har lysrosa rom og jeg er veldig fornøyd (hun også). Skulle jeg ha valgt en gang til ville jeg kanskje valgt en nyanse lysere og muligens tapet på ene veggen, men det får bli et annet år hehe.. er veldig lyst og fint siden alt av møbler er hvite
Mrs. Bouquet Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg begynner å bli litt lei av en vegg i sterk farge og resten hvitt. Syns at på et barnerom kan man være mer sprelsk. MItt forslag er f.eks hvitt e.l. annen lys farge som bakgrunn/hovedfarge så tar du rosa og maler enten en kraftig stripe rundt hele rommet eller feks. 3 store rosa sirkler på den ene veggen. I grunnen bare å bruke fantasien.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har malt en farve som er nesten hvit. Synes det er finere å pynte opp med farver på bilder, møbler, gardiner osv. Evt så 1 vegg i rosa :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Vi har panel opp halve veggen. Har malt lilla på panelen og rosa på veggen. Ble klempefint!! Har fått masse skryt av det )
partyoffive Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Synes helt hvitmalte barnerom blir veldig 'sterilt' og kjedelig. Hadde derimot ikke valgt og male hele rommet rosa heller. Hvertfall ikke i samme farge. Noe som er veldig fint er og male en vegg f.eks. cerise rosa (serk rosa) og de andre 3 veggene i pastel (lyse rosa). Det er en flott effekt. Vi har det samme i lime gronnt på en vegg og de andre 3 i en lys gronn. Alle effekter gardiner, sengesettt osv. er i lyse rosa, og masse cerice rosa + lime gront.
Tigerjenta_ Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Hlet hvitt, nei det blir for "sykehus" for meg. Helt rosa blir for kjedelig!! jenter og rosa blir det nok av opp igjenom årene! Hva med og male 3 vegger i lavende og en vegg tapetserer du i en matchende farge? Det hadde blitt fint! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå