:*lillefru*:har født*: Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Hei jenter, er formen bra?? Er så glad for å være her...da nærmer det seg slutten ) Blir satt igang 3 uker før tiden, så om bare 9 uker har jeg lille gullet i armene ) Det gleder storesøster på 4 år & storebror på 2 år seg til!!! Håper at alt står bra til med dere alle, masse lykke til fremover )
*tornerose* Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei lillefru & velkommen til siste etappe :-) Synes ikke det var lenge siden jeg kom inn hit selv og nå har jeg jaggu meg bare 5 dager igjen til termin :-) Så forbered deg på at tida går fort, hehe.... spes. når en har små barn fra før :-) KLEM
:*lillefru*:har født*: Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Takk skal du ha, er veldig glad for å være her ) Bare 5 dager igjen til termin...heldig du ) Er bare så trøtt og lei for tiden, har lavt blodtrykk, lav blodprosent, lite jern lager & mangler b12 For å toppe det, så er jeg alene denne & neste uke med to veldig aktive barn på 2 & 4 år ) Men jeg skal ikke klage....så mye.... er jo tross alt mamma til verdens skjønneste gutt & jente + babyen i magen ) Kjekt at tiden går fort her inne ) Håper å lese at babyen din har kommet (helst smertefritt) snart, ønsker deg masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå