Gå til innhold

Endelig er jeg her i 3.trimester :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, er formen bra?? Er så glad for å være her...da nærmer det seg slutten :o) Blir satt igang 3 uker før tiden, så om bare 9 uker har jeg lille gullet i armene :o) Det gleder storesøster på 4 år & storebror på 2 år seg til!!! Håper at alt står bra til med dere alle, masse lykke til fremover :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lillefru & velkommen til siste etappe :-) Synes ikke det var lenge siden jeg kom inn hit selv og nå har jeg jaggu meg bare 5 dager igjen til termin :-) Så forbered deg på at tida går fort, hehe.... spes. når en har små barn fra før :-)

KLEM

Skrevet

Takk skal du ha, er veldig glad for å være her :o) Bare 5 dager igjen til termin...heldig du :o) Er bare så trøtt og lei for tiden, har lavt blodtrykk, lav blodprosent, lite jern lager & mangler b12

For å toppe det, så er jeg alene denne & neste uke med to veldig aktive barn på 2 & 4 år :o) Men jeg skal ikke klage....så mye.... er jo tross alt mamma til verdens skjønneste gutt & jente + babyen i magen :o)

Kjekt at tiden går fort her inne :o) Håper å lese at babyen din har kommet (helst smertefritt) snart, ønsker deg masse lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...