Eso Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Når man kjøper stellekommode, er det da standard at det følger med badebalje og stellepute?? Jeg kjøpte nemlig stellekommode i går, og på utstillingsmodellen var det både badebalje og pute, men det var det ikke på den flatpakka jeg fikk med meg hjem... Har butikken glemt å sende med meg noe, eller har jeg driti meg ut å kjøpt en altfor dyr kommode?
Mrs. Bouquet Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Vil tro stellematte og badekar er standard på de fleste stellekommoder. I alle fall badekaret for det skal jo passe til stellekommoden.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kjøpte stellekomode for et par år siden, og det fulgte med både balje og stellepute. Etter min oppfatning skal det følge med, så du må spørre i butikken.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Baljen må jo passe til modellen, men jeg er mere usikker på stelleputen. Mulig man må kjøpe det i tillegg..
Guttemamma!:) Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Når vi kjøpte fulgte alt med, men det var bare kommoden som var flatpakket. Litt vanskelig å flatpakke badekaret... Så da kan det hende at de har glemt å gi deg det! Jeg ville ringt for å høre. Merkelig om du må kjøpe dette utenom synes jeg.
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Vi skulle kjøpe Pia stellekommode fra babycare. I utstillingen på babyshop, flere butikker, var den utstilt med badebalje og stellepute, men når vi skulle betale var det uten stelleputen. Vi ringte rundt til andre butikker, også andre babyshop butikker hvor denne var inkludert og kjøpte den derfor inkl stellepute. Virker litt rart at det er så forskjell på samme stellekommode fra butikk til butikk, ja selv innen samme kjede, babyshop.
mamma-for-første-gang Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Det samme skjedde med oss da vi kjøpte stellekommode. den var flatpakket, og da vi fikk pakket den opp, så manglet både stelleputen og badebaljen selv om dette hadde vært på utstillingsmodellen. Jeg ringte butikken (reflex), og de beklaget veldig og sa at det var bare å komme ut å hente det som manglet. Grunnen til at vi ikke fikk det med første gangen, var at det var pakket i to esker, og hun i butikken var ikke klar over det
hm24 Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Vi kjøpte også pia stellekommode som noen over her (den er bare så fin :-) Den ble kjøpt på babyshop, kom hjem og skulle montere og fant da ut at det manglet både badebalj og stellepute, ringte og de beklaget så mye. Var der dagen etter og hentet det som manglet, pass på at du får med slangen til badebalja hvis den har det og proppen.. så ring eller dra innom butikken igjen du så ordner det seg nok, de har nok bare glemt at det ligger utenom.
Eso Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har ringt butikken nå, og det var bare en glipp fra deres side. Jeg kunne bare komme å hente balja og puta. Er forresten Pia kommode jeg har kjøpt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå