Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har flere venninner som beskriver intensiteten på smerten på riene helt forskjellig. Noen hadde det mest i magen som kraftige mensmurringer og syntes at dette var en tålelig smerte. Andre hadde smertene mest i ryggen og syntes dette var temmelig uutholdelig. Er dette bare tilfeldig, eller er det faktisk forskjell på hvor riene fester seg (mage elller rygg). Noen som har erfaringer med dette? *Nysgjerrig*.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Her satt de som et bånd rundt hele, like kraftig i ryggen som i magen *husj* + litt nedover lårene
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hos meg er det også som et bånd rundt hele. Begynte i ryggen, men etterhvert har magen meldt seg på også! Også stråler det nedover lårene ja! Begynte som skikkelig pinglerier, men nå har det tatt seg opp her gitt. Ikke akkurat noe å lengte etter, men vi får prøve å holde fokus på premien her Takk og pris for riepauser...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 mine satt kun i magen og jeg syns ikke de var noe værre en kraftig mageknip (for all del, jeg kan ha glemt det nå..hehe. men husker jeg ble så overraska over at de ikke var så vonde)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå