frøydis m/ 4 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 HURRA HURRA HURRA!!!! GRATULERE MED DAGEN. HÅPER DEN BLIR FIN :-) BURSDAGSKLEM FRA
iznogood Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 *Gratulerer med dagen* Håber du får en kjempefin bursdag.
Maud Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Hipp hurra og gratulerer med dagen! Håper du koser deg masse :-D
Mariamin Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Takker og bukker:) Dagen har vært fin, med den nærmeste familien på besøk. Orket ikke noe store greier, for nå er det 4 helgen på rad med bursdager og kaker.. Så det var deilig å ta det litt avslappet. Nå har mannen i mitt liv og jeg kost oss med en bedre middag med deilig rødvin til. Barna sover søtt og jeg sitter med bena på bordet og dibber:)))
coscos Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Dagen er ikke helt over ennå, så jeg sier Gratulerer med dagen, jeg og! Høres ut som dere har hatt en fin dag. Er jo litt ok og bli gjort stas på, selv om "våre" bursdager er jo ikke lenger de viktigste :-) Ha en fortsatt fin kveld. Bursdagsklem fra
Trollmora Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått! Så fint at du hade en koselig feiring ) Stor klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå