temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Kjæreste Ronja... Det var så hyggelig med en hel kvelds skravlings i går! Utrolig fint å se deg igjen ;-) Og Karomamma... Det var en opplevelse å se deg og bandet ditt på scenen. Det eneste jeg har å pirke på er at jeg syns at du burde ha maaaaange flere soloer! Og for en søt søster, og for noen herlige tanter!!!
Gummelillan Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Tenker dere hadde det stas!! Og du aner ikke hvor lei meg og irritert jeg var på egen utholdenhet, eller mangel på sådan. En stund da ibux og vinen funka som best var det nesten så jeg bare satte meg i taxien, men gummismannen mente at det ville jeg angre på... Og rett etter så sovna jeg, sånn ca kl 20:30. Så jeg hadde nok neppe hatt noe å bidra med på partyet. Synd at jeg ikke fikk sett Karo og ikke minst at jeg fikk tatt en fest med dere igjen. ALT for lenge siden sist!!!! Formen er fortsatt laber. Vondt i kroppen og i halsen. Huff, høstkjøret er ikke noe gøy ;-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. oktober 2008 #3 Skrevet 19. oktober 2008 God bedring til deg Gummis!!! Ikke noe greit når kroppen ikke vil... Lytt til det:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2008 Håper formen er bedre i dag, Gimmelillan!!!!
Karomamma Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Ja, håper du er bedre, Gummelillan!! Her har Karopappa arvet min forkjølelse, så nå sover både den lille og den store. Stille i fjøset Takk for sist, tonetroll og Ronja!! Koselig at vi fikk tid til å skravle litt før det hele satte i gang! Veldig moro at dere kom Det var skikkelig høy stemning på Smuget og konserten gikk veldig bra! Stemmen holdt og jeg var som sagt glad det bare var to sololåter, blir nok flere neste gang, trollet! Folk danset og festet og det så ut som musikken falt i smak hos alle som var der. Tror det var 250-300 stykker innom og vi storkoste oss på scenen. Eneste aberet et at det alltid blir litt sent... Vi satt backstage en stund etter det stengte og nattmaten til bandet ble servert klokka 4 (!!) Jeg droppet maten og gikk hjem da, rimelig trøtt og fornøyd med kvelden. Karopappa hadde danseskoene på og fikk svingt seg skikkelig I går var det på'n igjen. Stor fimafest for lager/logistikkfolket til en herværende dagligvarekjede. 600 personer og 560 av dem var dritafulle mannfolk.... Ja ja, vi koste oss uansett. Diger scene, profesjonelt opplegg og litt øl og sosialt samvær før spillinga, gjorde at det ble en bra konsert, Vi ble filmet av proffe kamerafolk også, håper vi får DVD etterpå. Karopappa stilte som bussjåfør hele lørdagen og natta, så snill er han! De andre i bandet dro på fest etterpå, men jeg var fornuftig for en gangs skyld og gikk hjem sammen med sjåføren. Halv to er vel egentlig ikke så tidlig heller Det har vært er slakk dag i dag. Barnevaktene og kusinen på 8 dro hjem til Sørlandet og Karosnuppa har ikke savnet oss i det hele tatt, sier hun. Jeg synes det er utrolig moro å være på miniturne og spille med bandet, men jammen er det deilig å komme hjem også
Ronja65 Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Takk selv... søte trollet og karomamma... Vilket utrolig BRA band og hvilken stemmning og trøkk det var... helt utrolig bra...Jeg kommer garantert på neste spilling i oslo...Når blir det foresten Karomamma??:-)).Ikke rart dere er store i nord....Det er sikkert...Fortalte gubben hva han har gått glipp av, så han kommer også, det er sikkert. Sier som trollet... du burde jo synge mye mer solo du karomamma...utrolig flink er du. Som en landsens jenta jeg er så måtte jeg gå allt for tidlig... ca 01.10.. for å rekke bussen hjem. Kom du med siste båten hjem 01.30..? trollet. Takk skal dere ha. og takk til deg trollet som overtalte meg til å dra ut på tross av at jeg var lit sliten i utgangspunkte. God bedring til deg gummis... du var savnet skal du vite. Hadde vært så koselig å treffe deg... Lenge siden sist.. Men det blir vell flere annledninger tenker jeg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå