Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er litt sånn alt likende i grunn.. Liker alt fra Avenged sevenfold og Iron Maiden til Åge Aleksandersen.. ) Musikk smaken min forandre seg meg humøret. Ingen spesiell favoritt artist på en måte - og litt sånn at spiller dem en sang mye på radioen så kan den fort bli min favoritt sang en periode.. Er ikke all musikk jeg liker, som jeg sette meg ned for å høre eller har i bilen. Her er noe av det jeg hadde på den siste cden jeg brente meg: *avenged sevenfold *plain white tees *Colbie Caillat *Amy MACdonald *Pink *Jason Mraz *Marit Larsen *Gaute Ormåsen
blond Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Helene Bøksle sin musikk har virkelig satt seg i hodet! Liker mye forskjellig musikk: Unni Wilhelmsen Elvis Vamp Maria Mena Bjørn Eidsvåg Dolly Parton Billy Joel Røyksopp Katie Melua Norah Jones Puff Johnson Anne Grete Preus Crowded House Adele Van Morrison Jan Eggum I det hele tatt: litt av hvert!
Kulå Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hører igrunne på det meste, blir mest radio-høring for min del og da er det jo litt av hvert, men liker ikke sånn tekno og hardrock iallfall. Opera kan jeg også styre unna...
Raych Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Omtrent alt som det kan synges eller danses til, hehe:) Ikke så veldig glad i opera, heavy methal, black methal etc.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Det er i grunnen alt som går på radien, hører bare radio når vi kjører bil. country liker jeg. Det jeg ikke liker er heavy metal, rock og opera.
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er nesten altetende når det gjelder musikk. Nå for tiden går det mest på Journey. De har så mange fine ballader!! Ellers så liker jeg: -Queen -Herborg Kråkevik -Postgirobygget -Trang fødsel -Toto +++ mye-mye mer.
metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Veldig dilla på Marit Larsens siste om dagen. Ellers går det mye i Queen, Alison Krauss, Madonna, Norah Jones, Jan Eggum, Toto. Synes Pink er kult, Bon Jovi, Aerosmith, Beatles, Elvis.... listen er lang! Det er i det hele tatt mye bra musikk. )
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 Er samboer'n som er musikksnobben her i huset, jeg er "ganske" altetende. For å liste opp noen utvalgte: Bruce Springsteen Dum Dum Boys Nick Cave Crowded house The Pogues (tror det skrives sånn) AC/DC Øystein Sunde David Bowie Jokke og Valentinerne K.T. Tunstall +++++ Men kan godt høre musicalmusikk (liker veldig godt musikken til Chicago bla.) eller "lettere" opera som Verdi eller Mozart.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 Signerer Raych
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå