WP-TLogPeanut Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 hvordan var formen til din kjære når han kom hjem da? hørte han etter deg og kom hjem full langt på natt,hehe?
It's all about me Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Nei han skuffet meg der gitt. Kom hjem rundt ett og hadde bare noen glass vin innabords. Ja ja, få satse på julebordsesongen da.....
WP-TLogPeanut Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe , du får gjøre det Ikke den verste skuffelsen du kunne fått da,heldigvis
It's all about me Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Neida, er vel verre ting han kunne gjort mot meg, he he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå