metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg elsker å gå på ikea alene eller med venninner når jeg egentlig ikke skal ha noe, eller ha noe til barna. Men sånn som i dag hvor vi skal dra både jeg og mannen min, og vi skal ha sofa og andre ting, så hater jeg det som pesten. ))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 LIker Ikea veldig, men blir alltid så dyrt for meg å dra dit - for finner alltid dobbelt så mye hvis ikke mere enn det jeg egentlig skal ha.. Dem har mye litt sånn kjekt å ha ting.. Men Ikea er topp butikk..
blond Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Alenetid på Ikea, du er nok ikke alene om det. Lørdag er vel ikke den beste dagen å dra på Ikea, vel? Mye mas og mye kø? Jeg liker Ikea-varene godt, men å dra dit for å handle vil jeg helst unngå.
metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Like ikea eller ei - nå reiser vi om 5 min. Rapport kommer i kveld!
Kulå Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Syns ikea er fantastisk, kunne handlet så utrolig mye, men klarer å styre meg stort sett... Er ikke så ofte jeg er der heller da, men skal ha minst en tur før jul....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, jeg liker ikea, skulle gjerne vært der oftere, men det er ganske langt til nermeste ikea butikk, så det blir når vi er på ferie. I år ble det ikke tid da heller. I fjord mistet vi eldstemann på ikea, men fant han før de skulle til å rope han opp over høyttalern. Var en skummel opplevelse, både for oss og han.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. oktober 2008 #8 Skrevet 18. oktober 2008 liker ikea alle dager, bortsett fra Lørdager..hehe:))
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 ikea er bra ...men ikke som i dag. ..masse kø... å lite kult å lete opp en hel kjøkken innredning ... brukte godt over en time på å lete etter alle flat pakkene ... BARE 57 av de...
Raych Skrevet 18. oktober 2008 #11 Skrevet 18. oktober 2008 Ja:) Er der altfor sjelden egentlig:) Hehe, kanskje like greit ettersom pengene går fort...
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. oktober 2008 #12 Skrevet 18. oktober 2008 Jepp, Ikea er toppers
Mille** Skrevet 18. oktober 2008 #14 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, jeg liker ikea, men ikke med barn på slep. ;o) Nå bor vi uheldigvis 6-7 timer unna nærmeste ikea, men når vi bodde i nærheten var vi der ganske ofte. Skulle gjerne hatt ikea her ja.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå