Gå til innhold

Liker du ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å gå på ikea alene eller med venninner når jeg egentlig ikke skal ha noe, eller ha noe til barna. Men sånn som i dag hvor vi skal dra både jeg og mannen min, og vi skal ha sofa og andre ting, så hater jeg det som pesten. ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LIker Ikea veldig, men blir alltid så dyrt for meg å dra dit - for finner alltid dobbelt så mye hvis ikke mere enn det jeg egentlig skal ha.. Dem har mye litt sånn kjekt å ha ting.. Men Ikea er topp butikk..

Skrevet

Alenetid på Ikea, du er nok ikke alene om det. Lørdag er vel ikke den beste dagen å dra på Ikea, vel? Mye mas og mye kø?

Jeg liker Ikea-varene godt, men å dra dit for å handle vil jeg helst unngå.

Skrevet

Like ikea eller ei - nå reiser vi om 5 min.

Rapport kommer i kveld!

Skrevet

Syns ikea er fantastisk, kunne handlet så utrolig mye, men klarer å styre meg stort sett... Er ikke så ofte jeg er der heller da, men skal ha minst en tur før jul....

Skrevet

Ja, jeg liker ikea, skulle gjerne vært der oftere, men det er ganske langt til nermeste ikea butikk, så det blir når vi er på ferie. I år ble det ikke tid da heller. I fjord mistet vi eldstemann på ikea, men fant han før de skulle til å rope han opp over høyttalern. Var en skummel opplevelse, både for oss og han.

Skrevet

liker ikea alle dager, bortsett fra Lørdager..hehe:))

Skrevet

ikea er bra ...men ikke som i dag. ..masse kø... å lite kult å lete opp en hel kjøkken innredning ... brukte godt over en time på å lete etter alle flat pakkene ... BARE 57 av de...

Skrevet

Ja:) Er der altfor sjelden egentlig:) Hehe, kanskje like greit ettersom pengene går fort...

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jepp, Ikea er toppers :)

Skrevet

Ja, jeg liker ikea, men ikke med barn på slep. ;o) Nå bor vi uheldigvis 6-7 timer unna nærmeste ikea, men når vi bodde i nærheten var vi der ganske ofte. Skulle gjerne hatt ikea her ja.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...