Gå til innhold

Min tur?! :)

Kjerstipusen og Ane-mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk jo i hele går med murringer i korsryggen og til dels i magen også. I går kveld kom slimproppen, og i natt har vært en skikkelig urolig natt. I dag tidlig i 5-tiden begynte det jeg snart tror jeg kan si er rier. Var usikker på om det var det det virkelig var, for de var liksom så pinglete. Ikke helt sykt vondt, men det kom i tak. Nå kommer det oftere og oftere, og begynner jaggu å gjøre vondere også... Ringte føden i sta, og fikk beskjed om å avvente til riene hadde kommet med 4-5 minutters mellomrom i en times tid. Så da gjør jeg det da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, heldige deg!!! Hvordan går det med deg nå? All mulig lykke til!

Skrevet

ååh, lykke til! :) får håpe det blir baby på deg snart da :D

Skrevet

Takk alle tre :)

Joda, riene blir bare vondere her de, så ting skjer. Men de kommer ikke så mye tettere, så avventer å dra på sykehuset enn så lenge. Har det nok bedre her hjemme på sofaen!

Håper på baby i løpet av dagen da :)

Skrevet

Åhhhh heldig du er. Svarte dg nettopp på en annen tråd her inne :-) Masse lykke til med fødsel!!!!

Skrevet

Ååå kjempe misunnelig :) Jeg hadde rier med 5 og 10 min mellomrom i hele går, men ble sendt hjem igjen fra føden.. Var inne for å sjekke om det var alvor, men det var visst ikke det... Masse lykke til. Moro å følge med hver dag nå når de en har fulgt fra 1.tri begynner å føde en etter en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...