mamma&urokråka Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Ser ikke ut til at vi får barnehageplass, og jeg kan IKKE gå hjemme lenger. Har gått hjemme et halvt år mens jeg har lest til eksamen, og det går ikke bra.. Må finne en dagmamma... Noen som vet om noen flinke, som kan sende meg anbefaling på pm eller noe...? Er skikkelig desperat nå..
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 dytter for deg! Håper du finner en!
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Har du søkt plass da? Isåfall, i hvilken barnehage? Tips; det finnes opptil flere barnehager i enkelte bydeler med ledige plasser, ta kontakt med dem:)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Tips: ring alle barnehager i byen og hør om de har plass. Skravl i vei og vær positiv og glad Det gjorde jeg, og kunne etter endt tlfrunde velge mellom 3 bhg.
mamma&urokråka Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har gjort det, og venter på svar, har til og med vært på omvisning fordi vi ble invitert, men de sier at de ikke bestemmer det uansett, og at vi må kontakte kommunen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå