Gå til innhold

mensen nå?? 6 dager før ikm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

våkne i natt av at jeg begynnte å blø litt..har hatt spotting og mellomblødninger hele syklusen, men nå kjennes det ut som det er mensen som kommer.har følt skikkelig pms de siste dagene, men tenkte det var litt tidlig, og håpet det var tegn på noe annet;-)..men da er kanskje syklusen min helt på trynet, og jeg er ikke gravid,-(

måtte bare få ut litt guff,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det?? Kom det noe mer?

Håper det ikke var TR.. Lykke til :)

Skrevet

Uff det hoeres ikke bra ut, men har du tatt noen test??? Det kan jo vaere en festebloeding eller noe med en graviditet????? Bare for aa holde haapet oppe!!

Skrevet

jeg opplever det samme akkurat nå,skulle egentlig ha eggløsning på tirsda el onsdag ifølge min gynekolog,men istedet begynte jeg å spotte littegranne,dette utviklet seg til litt mye gammelt blod som for hver dag ble friskere og friskere,tror det er mensen,er ikke gravid(ennå iallefall)skal egentlig ikke ha mensen før om ei uke og to dager,skjønner ingen ting,er spent på å høre om andre har opplevd det samme,slik at man kanskje får et lite innblikk i hva det kan være

Skrevet

Meg og! Skal ikke ha mensen før på torsdag egentlig, men hva oppdaget jeg når jeg var på do? Knurr... Ikke mye blod og jeg har heller ikke mensenfølelse, men det kommer vel :(

Skrevet

heisan..det stoppet med en gang, så det var ikke mensen...jeg har jo spottet endel, men nå hadde jeg skikkelig mensen følelse..

men nå føler jeg meg egentlig gravid;-0

bare å vente å se til fredag!!!

Skrevet

hei igjen,tok test i formiddag iløpetav de første min viste den ingenting,senere på kvelden var den blitt positiv,men det kan jo være falsk positiv,tok ny test g den viste ingenting,huff,ikke lett å bli klok på dette nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...