AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Gravid stod det i displayet på graviditetstesten jeg tok i stad! Dette var første ordentlig prøveperiode og vi hadde oss bare få ganger ved el.. ! Litt rart. Snuppa er nå 15 mnd. og skal bli storesøster i juni om alt går bra.. ! Utrolig! Mine symptomer har vært litt svimmelhet og trøtthet, og i stad våknet jeg opp med vondt i korsryggen og nederst i magen og et trykk i puppene og skikkelig sulten! Så da er det bare å spise sunt og ofte igjen. Håper ikke kvalmen kommer like mye som sist.. Masse lykke til til alle dere andre her inne og spesielt uke 43 jentene som jeg har fulgt litt. Nå kommer uka snart, og håper mange følger meg over på 1. tri! Klemmer!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 gratulerer så mye;-) lykke til videre i sv.skapet..håper vi andre kommer etter snart!!!
KarLuc +1? Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Gratulerer så masse AnLin Ja, håper på å slå følge med deg snart...... Kose deg masse
MathildeC Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Å så kjekt da!! Jeg fikk en jente samtidig som deg (og har selv bursdag 17 juli) så har jo sett litt til deg her og der :-) Vi har prøvd siden juni da, så jeg er litt pessimistisk (brukte et år med førstemann og vet at mannen min har litt dårlige svømmere). Men håper det blir et søsken til jenta vår innen hun er 3 år. Det er håpet i alle fall! Lykke til med svangerskapet!
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 hei;) Gratulerer så masse. Fikk en jente samtidig som dere jeg og. 22. juni 07. Vi har prøvd siden juli i år. Kos deg masse. Klem
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 Takk jenter! Har vært en rar dag i dag.. Vet ikke hvor lenge vi er tause om dette, men.. Får vel vente til over ikm iallefal.høhø.. Dere kommer etter snart, vet du! Kjenner det på meg!! Klemmer!!
malla85 Skrevet 18. oktober 2008 #9 Skrevet 18. oktober 2008 gratulere så mye!!!!! så gøy at det klaffet med en gang da:) Du får ha lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå