Gå til innhold

Min fødselshistorie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gått med maserier/rier i nesten 2 døgn uten å få sove noe som helst iløpet av den tiden, så da jeg kom på sykehuset tok de meg inn selv om jeg kun hadde 2cm åpning.

Jeg ble tøyd flere ganger de neste timene, og 11 timer etter det hadde jeg 7 cm åpning og det skulle være jordmorskifte. Jordmoren jeg hadde hatt tidligere ga beskjed til neste at hun måtte ta med ned til den vanlige føden(var på fødeloftet) slik at jeg kunne få litt lystgass da jeg var totalt utslitt. Så 15.10 ble jeg tatt ut av badekaret og lagt i en seng og trillet ned. På de neste 30min gikk jeg fra 7cm åpning til 10, og da fikk jeg lystgass på 2 rier.De neste 10 minuttene etter det hadde jeg 3 pressrier, og på den 3.pressrien kom hele gutten på èn gang!

Fikk kun en liten rift og fikk 2 sting.

Lille Victor kom til verden 5 dager før mens-termin og 19 dager før UL-termin. Han veide 2480gram og var 46cm lang og helt aldeles nydelig:)

Nå bare koser vi oss masse sammen.

Takker for meg her inne:) Takk for alle gode råd:)

sender masse fødestøv til alle som trenger;) *****************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at han kom til verden 14.oktober kl 15.50 :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Victor:-)

Har gått over to døgn med maserier jeg også nå, er 4 dager over termin. Håper det skjer noe snart, tar i mot fødestøvet med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...