Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Skjønner ikke hvor denne livmora ligger.. Og finner ikke noe konkret om det heller.. Jeg er nå 13+6 Når bergynnte dere å kjenne liv i magen? Håper noen kan svare meg
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hihi, skulle jeg svart i forhold til meg akkurat nå så ville jeg sagt "i hele magen" !! Men jeg er jo 39+5 da, så kan vel ikke akkurat sammenlignes. Er ingen ekspert, men når du er såpass kort på vei tror jeg livmoren såvidt begynner å bevege seg oppafor symfysen (skambenet). Så det er ikke sikkert du kjenner så mye til den enda. Etterhvert vokser den seg høyere og høyere. Ang liv så begynte jeg vel å kjenne noe såvidt det var i uke 16 tror jeg. Akkurat som en liten leamus inne i magen. Turte ikke si at det var liv jeg kjente før vi var på UL og så snuppa ligge der og sparke som bare rakkern mens jeg hadde samme leamusfølelse Utrolig deilig å kjenne dem der inne, bare gled deg! Regelmessig liv har jeg vel kjent fra uke 22-23 eller noe sånt. Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hehe ja litt forskjell på oss da Okai, men da kommer det vel om et par uker gleder meg masse =)=) Lykke til me fødsel og baby :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå