Gå til innhold

ojsann...

mamarama og lille banan

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som er våkne?

jeg skulle legge meg til å sove i stad, men fikk bare mer og mer vondt i ryggen, og murringer. babyen er veldig aktiv. jeg måtte til slutt stå opp, og når jeg kom meg på badet fikk jeg skikkelig skjelvninger og ble kvalm i tillegg...er fortsatt kvalm...er det noe på gang eller holder jeg på å bli syk eller noe? har 6 dager til termin...akkurat nå har murringene gitt seg, men jeg er fortsatt kvalm og rar i kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioi! ( jeg er bare på besøk fra 2.trimester) og er førstegangs så vet ikke noe om hva som skjer me murringene dine, men tenkte jeg kunne svare siden det er så få pålogget nå..

Kanskje det hjelper å synge rolig sang? Ta et deilig bad?

Beklager men jeg kan ikke hjelpe deg, men ønsker deg lykke til videre :)

Skrevet

fy flate :S samme hadde jeg i dag.. måtte sette meg på huk flere ganger for å konse. ble så kvalm. fikk en sånn skikkelig revningsfølelse i underlivet tidligere i dag. akkurat som om hun sparket seg gjennom og ut.

men jeg er jo bare 29+4..

Skrevet

Skikkelig mye murringer her i gården også nå. Har hatt en skikkelig urolig natt hvor jeg har vært oppe minst en gang i timen... Har hatt noen regelmessige tak nå på morgenkvisten. Har vel stått i et knapt minutt med smerter i korstygg og mage før det plutselig er borte igjen. Sto opp nå for å kunne følge litt med på dem, men nå er det borte igjen. Argh ;) Men hvis det var rier så var det noen skikkelig pinglerier, for måtte ikke akkurat puste meg gjennom dem. Men det er jo kanskje greit at det begynner litt stille og rolig ;)

Skrevet

vet hvordan du har det.. hatt sånn jeg og. uheldigvis (eller heldigvis med tanke på at lillegutt bør være i magen hvertfall 1 par uker til) utviklet det seg bare til og bli omgangssjuke som dessverre går rundt nå :-/ håper for din skyld at det er noe på gang.

Masse lykke til :)

Skrevet

ikke ble jeg syk, og ikke kom fødselen i gang....makan :P

det ga seg etter en stund, så jeg fikk sove litt i natt.

mulig det var modning gone bananas. håper det skjer noe snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...