Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Trur du det finst menneske som ser inn i framtida? Kan DU sjå inn i framtida? Er framtidssjåing eit syssel for galningar eller er det heilt vanlege folk som driv med dette? For mine auge ser det ut som ein del galningar driv med dette. Og det er greit, me er vel galne heile gjengen på eitt eller anna sett. Men desse: aukar galningfaktoren av di at dei ser ting få andre kan sjå? Eller er det ikkje noko overnaturleg i det heile, berre rein galskap? Alt ein skal undrast over:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 For meg henger hele ulogikken på at man kan "se" hvorvidt en fremmed person kan vinne i lotto, få seg kjæreste eller hva slags kjønn babyen har, men å spå Lottotall eller forutse store katastrofer og kriger. Nei se, det er det ingen som makter. For meg er det bevis nok i massevis for at synske folk ikke finnes. Har tro på intuisjon da, dvs at jeg tror noen mennesker klarer å sette små tegn i tiden sammen til en slags "prognose" om hva som disse små tegnene fører til. Men det har etter min mening ingenting med synskhet å gjøre. Tarot: At en haug pappkort med maling på skal si fremtiden? Yeah right. Jeg tror veldig mange mennesker har et stort behov for å føle seg spesielle i forhold til andre.............
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er overbevist om at enkelte personer kan se ting som ligger i fremtiden. Jeg vet at det ligger mer mellom himmel og jord enn det som er bevist. Tarotkort og spåkuler og diverse vet jeg altfor lite om tilå uttale meg, men jeg har ikke noen tro på det ut fra det lille jeg vet. Jeg tror at slike evner er medfødte. Jeg tror at slike personer ikke kan velge selv hva de vil se, og dermed ikke kan få frem lotto-tall osv. I tillegg er det de som sier at det er sjeldent de ser noe om seg selv. Nå virker sikkert jeg litt rar for dem som ikke tror. Men jeg må påpeke at jeg har en sunn skepsis, og tror ikke på enhver som sier de kan spå eller er synske! Men at det finnes de med slike evner, ja, definitivt!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg sier bare: Det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi kan forstå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå