Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som har bodd/bor der? Hvordan er det der? (Vi er småbarnsfamilie)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 har ikke bodd eller bor der da. er ikke sikker på hvordan det er. men jeg har fått inntrykk etter en venninn som bodde der, at det kan skje veldig mye drit der til tider. men er jo sikkert veldg fint der.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 blir litt feil dette. for hun var en god del med folk som drev på med stoff fra flaktveit, så da så jo hun en del. men som alle vet. du skal jo ikke høre på alt hva folk sier. legger som oftest på ja. tror det er en koselig plass jeg. de gangene jeg har vært selv i åsane, så syns jeg det virker veldig koselig der. skal dere flytte dit?
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Hvis det er "flaktveit-gjengen" du tenker på. så er ikke den der lenger. Det er en fin plass å bo:) Jeg bor ikke der. men kjenner folk som bor der.....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Vi lurer på det, så derfor vil jeg vite litt hvordan det er der:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 jeg har bodd i Åsane i hele mitt liv (er nå 23) og det er to plasser jeg aldri i verden hadde bosatt meg, Flaktveit og Eidsvåg. Mye pga et elendig miljø. Hvis du vil til åsane hadde jeg heller satset på Ervik, Åstveit, Tertnes eller Morvik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå