Kirsebæra Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ja det kan jeg fortelle dere jenter, det smaker helvette!! storyen bak. jeg satt å diskuterte til jeg ble blå i trynet med gutta på jobb om at jeg VIL ha julepynt på jobb til jul. altså, lilla lys, røde juleservietter osv. hvorpå de mente at det holdt med juletreet de har(???) det er ikke ett juletre! det er en stål dekorasjon som de plasserer lys på ogk aller det nymotens juletre....anyway, da jeg gikk på bakromme for å gjøre noe(etter diskusjonen) har de helt jordbær sirup i latten min....dempet lyset slik at jeg ikke skulle se det og bare venta til jeg kom tilbake....oh my gooood sier jeg bare. det smakte helt forjævlig! men jeg tar det som en spøk. må nesten det md de gutta der. og så, som om ikke det var nok, var jeg ''dum'' nok til å si ja til en runde Olsen/vri åtter med veiledern min. den som tapte måtte drikke rent sirup som vinnere valgte ut(av disse sirupene vi bruker i caffe og milkshake osv) jeg tapte jo selvfølgelig med glans og måtte drikke 2 cl hasselnøtt sirup. jeg har da en sønn på to år, han har hatt diare, han har hatt omgangsyka, jeg har dissekert ett grisehjerte og en grisenyre og enda ikke blitt kvalm, men det der! hasselnøtt sirupen, fy faen den holdt på å ta livet av meg. den smalte HELT forjævlig! jauda, trives på jobb jeg=) dette er da noe de tydeligvis gjør med alle lærlinger:P ellers da?
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde parmesan ost oppi latten min istedet for brunt sukker en gang (jeg var ikke helt mentalt til stede, opptatt med å skravle vettu). Det var ikke godt, men jeg kan forestille meg at jordbær ikke er spesielt godt det heller.
Tante Blås Squaw Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Herlig! *flirer godt over morrakaffen*
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Fyttirakker'n, det hørtes helt jæ....ut;)
Kirsebæra Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 hmm, det var ikke videre godt nei:P jeg bare prøver å pønske ut noe jeg kan gjøre tilbake....''miste'' litt creme de menthe/peppermynte oppi pepsi max'en hans....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå