blond Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Taco er utskeielsesmiddag her i huset og vi må ha alt: revet ost ostesaus guccamole rømme salsa kjøttdeig med tacokrydder tacochips agurk ananas mais tomat isbergsalat ris løk paprika Lang liste, men dette må bare med! Ikke ofte vi har taco, som du sikkert skjønner.
metaMORfose Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Taco er godt, men ikke noe vi har ofte. Vi bruker: rømme salsa agurk tomat guacamole (mannen min lager verdens beste!) mais løk paprika revet ost karbonadedeig med tacokrydder (sånt som man blander i stekepannen) tortillachips tortillalefser tacoskjell Noen ganger har vi lettvint taco. Da fyller jeg lefser med salsa, rømme, kjøtt, tomat, mais, løk og ost, og gratinerer det i ovnen. Kjempegodt. Da har vi salat med bønner ved siden av.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Vi bruker kjøttdeig blandet med tacomix pose mais agurk paprika innimellom avokado innimellom ananas innimellom tomat hvitost tortillalefser
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 19. oktober 2008 #4 Skrevet 19. oktober 2008 revet ost Hot salsa tacosaus rømme Jalapenò kjøttdeig med tacokrydder tacochips agurk mais tomat isbergsalat løk paprika Taco skjell tacolefser
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2008 #5 Skrevet 19. oktober 2008 Det er ikke så ofte vi har taco, men vi har ofte pita, og jeg har det samme oppi, også i wraps. revet gulost kjøttdeig med enten taco mix pose eller hjemmelaget saus makaroni agurk salat og dressing på bearnaise saus Tror det var det hele faktisk he he =)
*gruffalo* Skrevet 19. oktober 2008 #6 Skrevet 19. oktober 2008 Fikk taco en gang uten ost...det var krise, hehe! Ellers er rømme et must! Og kjøttdeig, salat og mais...ellers er det ikke så nøye;)
Raych Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Kyllingkjøttdeig eller mager svinekjøttdeig med tacokrydder. Paprika. Agurk. Mais. Revet ost. Taco saus, hot og medium. Rømme. Isberg. Pitabrød. Lefse.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg MÅ ha: rødløk rømme lefser (har gått veldig lei skjell for mange år siden) paprika kjøttdeig med santa maria taco mix salat helst også ost og tomater.. Vi har ofte taco her i huset en lørdags kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå