Lykkelina Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Synes du virker flink, og lurer på om du kan se litt på meg. Vi har prøvd å bli gravide ett år nå. Gir snart opp. jeg har to gutter med ex, men jeg g min nye mann ønsker oss veldig en lillesøster eller lillebror til guttene mine. Kan du se om det er noe galt med en av oss? Jeg: født 20.02.1974 Mannen: 03.12.1975 Tusen takk.
Lykkelina Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Stratosen. Ser du har svart på et innlegg skrevet etter mitt ,og var redd du ikke hadde sett dette :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 heisann.. beklager om jeg hoppet over deg...er ikke alltid jeg svarer alle..noen er også lettere å "se" enn andre... tror ikke d er noe galt med deg men mulig mannen din har litt dårlig kvalitet på sæden sin...men jeg tror ikke d er så ille at dere ikke kan bli gravide...har dere ofte sex? prøv heller å begrense d litt, slik at kvaliteten blir bedre:) ser ut som d kan komme en spire over jula... Ellers så ser jeg deg som en livlig jente, du virker som du har masse drømmer og planer i livet og det er godt:) pass bare på å ikke sette deg for høye drømmer og mål som du ikke når og blir skuffa av.... MAsse lykke til:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå