Mor&barn Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg begynte å kikke etter utstyr var det en side jeg lett hadde klart og lage selv etter et mini fag med web design. Nå har jo sidene blitt ordentlig bra. en klapp og tommel opp for barnas hus!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, det hadde den virkelig! Men jeg blir bare grinete da jeg stikker snuta inn der, fordi de ikke har nettbutikk.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja det har virkelig bedret seg. Kan ikke fatte at butikker nå til dags ikke har skikkelige nettsider. Det er ikke akkurat uvanlig å drive research på nett først, og så kan de ikke være med der atper de nok mange kunder. Heldigvis har Barnas Hus nå skjønt det.
Mor&barn Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, det var virkelig på tide. Er jo ingen andre ting vi kjøper som vi undersøker og sjekker så mye opp og ned før vi handler. Alle vil jo det beste for barna sine. Og ang. internett. Var en tråd her en dag hvor spørsmålet var hva gjør dere om kveldene. Veldig mange svarte "sitter med hver vår laptop". Så ja. Nettbutikk i tilleg så hadde det blitt en stooor pluss i boka
englebarn x 2 Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Tja, jeg syns sidene er rimelig amatørmessige fortsatt jeg. De har brukt et halvt år på å få inn varer i noen få kategorier, mens de fleste fortsatt er tomme! Utrolig irriterende og amatørmessig. Man legger ikke ut en halvferdig hjemmeside! Tommel ned for barnas hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå