Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Eller en liten solskinnshistorie kanskje? Jeg kjeder meg så fælt:/ Jeg kan jo jeg fortelle først da, om min søsteren min. Systeryster var på skoletur i Italia, og vandret nedover en laaaang, trang gate med boder hele veien. Etter et lite stykke fikk søsteren min plutselig se en mynt på gata! Wow! Tenkte ho, den skal jeg ha;) I det ho bøyer seg ned og skal ta den opp, så klapper gutten i den nærmeste boden hardt i hendene (så det ljoma nedover hele gata) og ALLE de som jobba i bodene nedover gata, gikk ut i veien og klappa, pekte og holdt på å le seg ihjæl.Mynten var limt fast til brosteinen, og de hadde det like gøy hver eneste gang en turist gikk på den. Ho ble rød som en tomat og veeeeeldig flau.. Stakkars lille, hihi. Ho gjør nok aldri det igjen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hihihi, stakkars søstra di:-) Er så trøtt så jeg ser dobbelt nå, men har sikkert en god historie eller ti en annen dag:-))) Nå er det natta her!
nov007 sin nappy Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 1996, eller deromkring. skal besøk (daværende) kjæreste i vardø. jeg bor i tromsø. planen er fly til kirkenes og fly til vardø. Slik gikk det definitivt ikke. Da vi nærmer oss kirkeness får vi beskjed om at innflygings utstyret på flyplassen er satt ut av spill pga lyn og at flyet nå må se rullebanen for å kunne lande. pga tykk tåke var ikke det helt lett. Etter 3 forsøk, var ikke jeg særlig høy i hatten og stor var lettelsen da vi fikk beskjed om at de ga opp. vi skulle nå lande i alta. Den gang ei, været i alta var like dårlig og vi fløy nå til lakselv i stede. Dær kom vi oss endelig ned og 2 busser var satt opp for å frakte oss resten av veien. Eneste problemet var den stakkars fortvilte franskmannen som ikke skjønte noe. Jeg forbarmet meg over han og oversatte alt vi fikk beskjed om. Etter noen timers kjøring merket jeg at det begynte å bli relativt livlig bak i bussen og så at 2 stykker hadde startet fest baki der med jagermeister mm. Dette var ikke særlig populært og ungene bak i bussen ble skyflet fremover, kjefting og diskusjon med dem hjalp heller ikke. fast forward 1 time. Det er nå midt på natta og vi er på vei over ett stort fjell og plutselig begynner bussen å lugge..og stopper til slutt. bussjåføren klør seg i hode, han aner ikke hva som er galt og mobiltelefonene er uten dekning. Heldigvis kommer den andre bussen bak oss og vi stuer oss alle sammen inn i den...bortsett fra de 2 som hadde drikki seg dritings i vår buss. de hadde sovnet og vi forlot dem der midt på fjellet i bussen som ikke fumgerte..vi lo godt alle sammen jeg var fremme i vardø, ca 12 timer etter at jeg dro fra tromsø.. skulle egentlig bare tatt 3 timer. var en tur jeg sent glemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå