Gå til innhold

Hva synes dere om denne aldersforskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 20, mann 30?

Jente 17 (snart 18), mann 28?

Jente 27, mann 21

Just wondering:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt 21, dame 27 passer vel bedre..:)

Skrevet

Nei, bare fritidsproblemer:)

Skrevet

synes ikke det var noe "sjokkerende" liksom... Kjenner en som var 23 og var sammen med en i 40 åra, var ikke noe galt i det egentelig.. Kjenner en annen som var 16 og ble sammen med en på 28.. Følte heller ikke da at det var så ille.. De hadde det jo så fint osv

Mammaen min har faktisk data en gutt (mann) som var yngre enn typen min, møtte han aldri da, hun hadde bare sagt det en gang.. hun var 48 da el noe og han var 30 el noe den gang...Tror ikke jeg hadde tenkt noe ille om det så lenge de har det bra sammen...

Skrevet

Ingen reaksjon. Personlig så synes jeg det er utbehaglig når forskjellen er såpass stor fordi en skal fungere sammen med felles venner, og en på 30 har ofte erfart så mye mer at overtaket er stort selv om en prøver å overse det. Føler samme ubehaget når jeg møter gutter på byen som er 20-23 nå når jeg er 30.

Det er så mye som skjer når en er 17 - 20 at jeg reagerte når så gamle menn la an på meg. Ja, jeg var pen og pulbar - men forventer ikke menn mer?

Ingen reaksjon, samme MEN som 20 -30.

Skrevet

Reagerer mest på den 17/28 aldersforskjellen. Samboeren er 28, og søsteren min nettopp fylt 18. Kan liksom ikke helt se for meg at det ville fungert. De er jo totalt på foskjellig nivå.

20/30 forsåvidt også stor forskjell.

Men nå er det jo slik at folk er forskjellige, og er den eldste ung til sinns og den yngste "voksen" for alderen, så spiller vel ikke alder så veldig stor rolle. Spesielt ikke hvis man er på samme nivå i livet. F.eks begge har hatt seriøse forhold tidligere, ingen har barn... eller motsatt. Viktigst er jo at man har lik prioritering. Vil tro en dame på 27 er mer opptatt av å etablere seg enn en mann på 21. Men det er jo bare generelt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...