Spire i magen ツ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er 31uker.. stikker noe alvorlig nedi magen..rett over ja. Særlig kjennes det når jeg går.. skikkelig ubehagelig Mye vondt i ryggen og har mye "mageknip" dagene.. Noen som er sånn som meg? lurer litt på hva det er jeg da :S
ifie Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har hørt at det kan føles "stikkete" når hodet til babyen fester seg! Kanskje du kan ringe legen eller føden om du blir bekymret?
Spire i magen ツ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 var til kontroll i går.. men tenkte ikke på det da Men da lå babyen med beina ned :S hmm kan jo ringe da.. litt ekkelt..
Spire i magen ツ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 ingen andre?? Litt redd får å virke hysterisk å da :-/ men ikke hatt sånn før.. isja..
ifie Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Det er da helt greit å være hysterisk når man er 31 uker på vei med baby! Uansett er det mye bedre for ungen om du ringer og blir betrygget enn om du skal gå å være bekymret!
Spire i magen ツ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 du har jo et poeng der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå