eple3 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Kan snuppa sove i vognbagen i 3 dager - dagsoving og natt - eller er det bedre å bruke reiseseng? Snuppa er 3 mnd gammel. *Grugleder seg til første tur hjemmefra med kolikkbaby..*
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Ikke noe problem. Begge mine har brukt beggen som seng mye lengre enn det.
Minnie Mom Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Hun kan helt klart sove i bagen! Vi har brukt bagen som "reiseseng" mens barna var små - dvs så lenge de ikke kommer seg ut av den.. ;o)
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Det gjorde ihvertfall vi. Var på første ferietur da vesla var 3 uker....gikk veldig bra! Andre turen var hun 2,5 mnd. Gikk bra da også :-) God tur! :-)
mamma-hjertet-83 Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Vi brukte bagen til jenta vår klarte å sette seg opp selv. var jo greit for vi hadde jo med vogna på hytte turene og der sto jo bagen på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå