Gå til innhold

Julegave til datteren min på snart 8 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jo alt..

Klær trenger hun ikke, ikke filmer, bøker, cder..

Hun fikk ny cdspiller til rommet sitt da vi flytta for et par uker siden, så det har hun også.

Er tv på rommet litt voldsomt til en 8-åring?

Hun er rimelig teknisk av seg, så jeg er litt redd for at hun sniker seg til å se på tv med lyden av når hun egentlig skal sove. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme 'problemet' bare x2....to jenter som ikke trenger noe nytt i det heletatt! Det værste er at jente nr.1 blir 9 i des. og jente nr.2 blir 8 i jan.... pluss må jeg finne julegaver til de midt i mellom bursdagene. Uff...synes dette er vanskelig hvert år!

Skrevet

Hun har bursdag i januar, så det sliter jeg jo også med...

Sukk.

Skrevet

Smykke, armbånd + evt øredobber om hu har hull i ørene?

tv går jo fint, det har begge våre store... ikke noe problem de spør alltid om de får lov osv :)

Skrevet

Regner egentlig med at hun kommer til å spørre om lov, men ser også for meg at hun ligger oppe om natta og kikker på skrekkfilmer under dyna. Hehe. :D

Farfaren hennes dekker forespørselen etter smykker, han er gullsmed..

Skrevet

Stesønnen min på snart åtte har hatt tv på rommet i ca et og et halvt år nå. Han bruker den lite. Bare til å spille på x-box. Har ønsket seg nintendo ds nå da, så det blir vel det til bursdagen i nov. Og spill til jul....

Skrevet

DS har hun, den har vært pop lenge.

Tenkte litt på Nintendo Wii, men vet ikke om vi heller kjøper det til hele familien..

Skrevet

Hehe... men nå er det jo slik de fleste steder at man må ha en boks for å kunne se tv (bakkenettet stenger jo)...

Ingen av mine har tilgang til tv...de bruker det te playstation og filmer :)

Skrevet

Slalomski eller snowboard da? Jeg hadde foresten tv på rommet når jeg var på den alderen og det gikk fint det :)

Vanskelig med unger som ikke trenger noe som helst :-S sitter å prøver å komme på noe til ønskelisten om dagen jeg også men det er ikke lett.

Må prøve å finne ting som ikke tar så stor plass også, er så mange som liker å kjøpe STORE gaver å det har vi ikke plass til :)

Skrevet

Kabeltv her, tror det er uttak på rommet hennes.

Men kanskje en sånn sak med kombinert DVD-spiller hadde vært noe.

Skrevet

Tror far eller besteforeldre alt har tenkt på slalomski.

Hadde tenkt til å kjøpe ridebukse, vanter og litt småting, men neida.

Det skal far kjøpe til henne før jul.

Jeg blir koko snart..

Store ting har vi en del av også du.. Snille onkler som kjøper Barbiebåt (eller yacht var det vel søren meg), Bratz-biler, Bratz-fly..

Hurra. Glad det står i boden nå. :P

Skrevet

Mobil da??

HAdde det vært noe?

Dattera mi er 9 og fikk tv med dvd for 2 el 3 år siden.

Hun bruker den bare til å se dvd eller spille playstation.

Får ikke inn vanlig tv..

Skrevet

Tror hun skal få mobil på 8-årsdagen..

Men hun hadde nok likt det ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...