ApriIbaby Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg synes liksom det er nok med gaver til jul jeg da....Håper ikke mitt barn er det eneste som ikke får julekalender med gaver i. Vi forsøker å gjøre noe hyggelig sammen hver dag i førjulstiden i stedet. Lage julepynt, eller bake, gå på niseetur i skogen eller pynte litt eller noe.... Jeg synes liksom jule er blitt så styrt av handelsstanden at dette er min personlige protest. Er jeg den eneste som ikke lager julekalender med gaver i?
Minnie Mom Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Gutten vår er 3 år og jeg har enda ikke laget pakkekalender. Ifjor hadde han med sjokolade, men endte igrunn med tårer og krangling siden han ville ha mer enn en, så vet ikke om jeg orker det i år..
Libido- Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg gjør det heller ikke. Ser for meg senarioet den 25 desember når han ikke får åpne flere pakker. haha! Derfor; Ingen kalender. Dessuten er han bare 2,5 år. Ser ikke helt vitsen.
Raych Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Neida:) Vi lager heller ikke, og har ikke gjort det, til jenta vår på 4 år. Gjør heller andre ting i førjulstiden, og årioriterer å gjøre masse ting sammen i familien i adventstiden. Vi drar på juleshow, henter juletre i skogen, baker, julekonserter, lager julekort/julepynt etc.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Enig med deg Aprilbaby Ingenhjemmelagd kalender her. Kun en kjøpt kalender med typ sjokolade i til 9åringen, evt kalender i forbindelse med barnetv. Ingen gaver oppi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå