Gå til innhold

Kan dette være den "berømte" slimproppen?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på toalettet i kveld og hadde da en laaaang stripe med gèleaktig utflod, fast, ikke vanlig utflod liksom...... etterpå har jeg gått med jevne mellomrom for å sjekke, har også da kommet slim ut, men ikke som en propp.... og ikke blod i slimet.... Noen som vet???? Har termin om 6 dager....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lucky.

Det er du som var inne på slitere siden ikke sant?

Så godt å høre at det ikke er lenge til termin og at det endelig er din tur. Skal følge med de nærmeste dagene for å se om du endelig har blitt mamma.

Kunne ønske det var meg som bare hadde noen dager igjen. Jeg er bare i uke 22. Lenge igjen enda.....

Gleder meg til å høre hvordan det er å endelig være mamma.

Skrevet

Tror ikke det er selve proppen som har gått da nei, men det kan være at den er i ferd med å gå. Min gikk i går kveld og flere ganger på dagen fikk jeg sånne lange geleaktige striper på dopapiret. Men i går kveld kom DEN geleaktige klysa ut. Skikkelig svær og med et par blodklumper inni (sorry ekle detaljer altså). Så det var liksom ikke tvil om at det var selve proppen som kom. Poenget er at det var _mye_ som skulle ut, ikke bare en stripe eller tre. Så uansett om den kommer i en bit eller mange små tror jeg ikke du er i tvil når det først skjer (uten at jeg er noen ekspert-er min første...)

Men takk og pris for at jeg visste at det var noe som het slimpropp, for hvis ikke hadde jeg fått helt hetta der jeg satt ;)

Skrevet

Til KRO705 :-)

Tror nok du forveksler meg med en annen. Jeg har ikke vært inne på slitersidene, dette er mitt 3. svangerskap og har blitt gravid nokså kjapt med alle....

Og til Kjerstipusen :-)

Ja da får jeg vente på den digre klysa jeg da, hehe :-) Jeg husker fra mine tidligere svangerskap at da slimproppen gikk var det blod i slimet & fødselen startet nokså kjapt etterpå. Blir spennende med deg da :-) Når har du termin?

Klem lucky

Skrevet

Slimproppen trenger ikke gå som en klump, men kan beukr mange dager. Du trenger heller ikke merke at den går. Min gikk som en liten propp, så var det geleslim resten. Sånn som henger så herlig ned i do, yummi;) Så ble det blodslim dagen etter.

Sliming er i alle fall bra, du nærmer deg:D!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...