Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kommer til å stige ca. 25 000-30 000 kr i lønn om ikke lenge. Vet at man må gi beskjed til nav dersom lønnen endrer seg. Men blir os mye redusert? når får jeg utbetalt ca. 2000 kr i OS. Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Ja, det er veldig viktig at du sier ifra. OS din vil bli redusert med et hopp på 5000 kr. Hvis du ikke sier ifra så må du uansett betale de tilbake, for de kommer til å oppdage det da likningen kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå