Gå til innhold

Får han ikke ut av sprinkelsenga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille vil IKKE ha ny seng. Vi har prøvd, men han får ikke sove og vil ha igjen sprinkelsenga. Når vi spør hvorfor sier han "babysenga" er mye koseligere.... Vi har lokket, og snakket om store gutter, prøvd premier ...og jeg vet ikke hva. Men den nye fine senga skal han ikke ha!

Han er 3,5 år (og mer enn 105 cm lang...)

Hva gjør vi? Bare lar han sove der til han synes det blir for trangt?`Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff har samme problem med min snart 3 åring. men skal ha en baby om noen mnder som skal overtfa sprinkelsenga, så nå skal stor jente seng inn, har tenkt å sette den inn på rommet med sprinkelsenga så hun kan prøve den ut og se at den er super god. og bedre enn den lille sprinkelsenga som hun jo dekker med hele sin lengde når hun ligger i. får bare håpe hun er enig med meg, det rare oppi det hele er at hun sover i vanlig seng hos mormor og oldemor :S men nekter her hjemme ..

Skrevet

ja selvsagt la han sove der han vil :)

Skrevet

Vente litt til kanskje. Men prøvd å gjøre den store senga så koselig så mulig. Kanskje ha ekstra puter i den, sengehimmel over eller andre ting som kan gjøre den mer innbydene og koseligere.

Skrevet

ville latt han sove i sprinkelsengen. men kanskje kjøpt et nytt dynetrekk og ny stor dyne til den store sengen. kanskje han er veldig interessert i noe som hankan få på dynetrekket? her var postman pat dynetrekket en slager i lang tid. nå er det prinsesser og pony trekkene som er favoritten.

Skrevet

Han har fått Cars sengetøy til ny-senga, men det hjelper ikke ennå Cars er det hotteste som finnes for tiden. En sengehimmel skal jeg jammen prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...