Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Heisann jenter. Jeg er i dag 10 uker på vei, og har fått økende problemer med løs mage.... er jeg alene om dette? lurer selvfølgelig om dette er normalt om jeg burde snakke med en lege? Så utrolig plagsom bare, men dagen etter kan jeg være så hard i magen at jeg ikke får gjort noe som helst!!!! utrolig slitsomt....
to_tette? Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 hadde løs mage hele første svangerskap. prøvde å snakke med legen flere ganger om det, for jeg lurte jo på om det kunne være farllig, mht vann og næringsstoffer til fosteret. Fikk ikke noe særlig respons fra legen, så det kan vel ikke ha vært så farlig. Bare passe på å drikke nok, så får den det den trenger er å foretrekke fremfor forstoppelse??
Fru_HK Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg går ikke så ofte på do, kanskje annenhver dag, men når jeg først må er det ganske løst. Jeg har ikke vært kvalm elller spydd, så dette er kanskje min værste last så langt? Men jeg syns det er grusomt å spy, og da syns jeg det er bedre at det kommer ut den andre veien.. 11+1 i dag
Babylykke_09 Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 første ukene hadde jeg veldig hard mage og hadde derfor luftsmerter i magen... nå har det endelig løsnet litt, er litt løs i magen for tiden jeg også, men har hørt at dette er skiftende når man er gravid, plutselig er magen hard og du får ikke til noe på gjerne flere dager, og så plutselig er det motsatt er 10 + 4 i dag så vi er omtrent like langt
Svale-jenta Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har og slitt litt med dette. var slik jeg først fant ut at jeg var gravid, selv om jeg trodde at jeg hadde omganssyken, men kvalme og diare, men det forsatte og fortsatte. har ikke mange råd å gi deg, annet enn trøst om at vi er flere i samme situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå