Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hva anbefaler du? Kan man bruke vaniljekrem eller sitronfromasj, eller bør det være sjokoladefyll?
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Smak og behag...ta en titt på detsoteliv.no Anbefaler en titt på alle de HIMMELSKE sjokoladekakene der inne.....lista er lengre enn lang...slut på den trauste kjedelige langpanna når man har fått smaken på de kakene.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hvilke sjokkiskaker er det verdt å prøve fra Det søte liv da??
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Dronningens festkake Bountykake Chocolate Fudge og Passion Damenes favoritt det er de jeg har rukket over så langt.
birrisj05.02.09 Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Sjokoladekakefyll med KAFFE i er jo sinnsykt godt! Husker ikke resten av ingredisensene nå da Men er vel melis og noe greier..
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg bruker å kjøpe en plate mørk kokesjokolade, smelte den og smøre på det første laget av kaka... Så tar jeg og lager fyllet, med margaring, melis og kakao. Blander det i pisket krem. Smører utover over kokesjokoladen. Så legger jeg på 2. laget, smører på hvit smeltet kokesjokolade. Har på fyll og tar på toppen av kaka. Der har jeg på resten av fyllet:D Sett kaka kaldt, slik at sjokoladen stivner. Gjerne i kjøleskap over natta:) Dynk kakelagene med kaffe før du har på fyll og sjokolade. Gjerne også litt kaffe i fyllet! Namnam:) Jeg jukser og bruker ferdigkjøpt bunn på butikken jeg da;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå