Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Urrgh! Er helt fortvila! Føler at mitt, ellers ganske pene ansikt, er fullstendig herpa pga. acne-arr på begge kinn. Det er nokså uaktuellt å behandle dette med laser e.l., det har jeg for det første ikke råd til, for det andre bor jeg litt utenfor allfarvei, kan du si, så jeg måtte antageligvis legge ut på en mindre ekspedisjon... Er det noe som helst annet som kan hjelpe, bare litt???
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hvis du hører om noe som hjelper, tips meg også. Jeg har hatt acnearr i 12 år nå, men det hadde ikke vært meg imot med en vidunderkur :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg dytter, med et lite lønnlig håp om at noen har et godt råd. Ellers får jeg vel kanskje bare gi opp... HI
Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Fruktsyre behandling har jeg fått tips om.....det er en form for peeling...men mulig den er dyr. Jeg har tenkt å forhøre meg litt, fikk kviser under de to siste svangerskapa og ernda ikke kvitt jævelskapen, har både kviser og arr etter kviser..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Fruktsyre er altfor svakt desverre.. Du må nok ta laser da for å få noe effekt. Selv de fjerner ikke arrene. De kan gjøre dem litt mindre dype men blir nok aldri helt borte desverre. Noen fyller arr og furer med restylane. men det har bare kort virkning. Hvis man har mange arr blir jo det utrolig dyrt. Men jeg vil anbefale deg Langeland på hudklinikken. Han er den beste hudlegen i Norge.Han er ærlig. Du kan sende han bilder hvis du bor langt unna så kan han kanskje hjelpe deg og anbefale.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Min søster er hudpleier og sier at md formulations hjelper. Det er ansiktspleie med fruktsyre der arrene blir redusert over tid. Ellers så er det mulig å få hudsliping i de fleste hudpleiesalonger, men det er nok som en annen her sier at det ikke fjerner arrene, det gjør dem bare mindre synlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå