Lyst på nr3♥ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Min kjære lille sønn på litt over 1 1/2 går i barnehage og for ca 5 uker siden hadde han mest sannsynlig 5 barnesykdom noe som gikk som ild i gress i bhg hans... Jeg leste om dette på nettet og ringte legen min og ba om å få ta en blodprøve for å teste for sikkerhets skyld om jeg hadde hatt d eller ikke da min mamma ikke var heeelt sikker, men trodde d... Legen min fortalte at etter som jeg var i uke 25/26 så var faren over for at d kunne påvirke forsteret i magen min... Men idag snakket jeg med en venninne som jobber i en annen bhg, og hun også hadde snakket med legen sin som hadde sagt d samme som min... MEN hun hadde kontaktet jordmoren sin etterpå å snakket med henne om dette... og hun hadde sagt at d var farlig også nå, selv om hun var over disse 20 ukene, og hun hadde også ringt jordmorforbundet eller noe slikt å spurt, og de hadde sagt d samme som jordmoren, og at hun burde ta blodprøve for å sjekke om hun hadde hadd d tidligere... Noen som VET dette??? Skal til jordmor på mandag så skal snakke med henne da.. men likevel... er jo i uke 31 nå, men ble stresset når jeg snakket med venninnen min om dette idag... tenkt om jeg IKKE har hatt d selv da og kanskje mitt lille nurk i magen min ikke har d helt bra nå?????? Og hvorfor kan ikke leger og jordmødre KUNNE D SAMME!!!!??? Blir jo frustrert når noen sier en ting og andre sier annet!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Tror nok du kan ta det helt med ro. Først og fremst må du bli smittet av sykdommen selv.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jordmødre og leger er bare mennesker de også, så det er litt tilfeldig hva de har erfaring med, men er enig i at det er frustrerende med så mange forskjellige tilbakemeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå