Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Vi avsluttet forholder vårt for 2 mnd siden. Har en gutt sammen på snart 10 mnd. Han har ikke gitt meg noen grunn for hvorfor han gjorde det slutt. vi har store problemer med å kommunisere med hverandre. Den siste tiden ble det mye krangling, dårlig økonomi osv. Skjønner at det tærer på et forhold. Men jeg synes egentlig ikke at han bare kan komme her å si det er over og forbi uten å ha prøvd mulighetene. Vi har et vennepar som synes dette er så trist at de vil hjelpe oss med dette, neste uke skal vi møte dem å de skal hjelpe oss med å få snakket ut å div. Jeg har ikke problemer med å snakke, han har det. Han har aldri vært flink med å snakke om følelser å sånn. Jeg spurte da om vi kan treffes neste uke å prate. Fikk til svar da, ``går greit å ta en prat med de``. akkurat som om han allerede har gitt opp. Han ringte i sted for å ``slå av en prat```. Jeg nekter å tro at han er ferdig med meg. Jeg vet at vi to er ment for hverandre og at vi kanskje trenger tid fra hverandre å sånn. Men jeg vil bare vite om det kommer til å bli oss eller om jeg bare skal gå videre. Så vi får håpe det går bra nå å at han vil prøve rolig fremover, han skal jo fortsatt ha gutten annenhver helg og sånn. men han oppfører seg så overlegent liksom, greit nok han kanskje bare vil vise at han er tøff i trynet og får meg til å tro at han ``gir faen``. Men men. skjønner ikke hvorfor jeg skrev dette, måtte bare få det ut
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Håper dere finner hverandre igjen (eller rettere sagt kanskje at han åpner seg slik at dere får mulighet til å redde forholdet).
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, jeg håper virkelig at han kan det. Han tok et valg, fikk unge med meg. Vi skapte en familie, og vi skal gjøre alt vi kan for å holde på den Jeg tror vi klarer dette da. Men han tenker kun jobb,jobb,jobb og penger. Han er egentlig en liten egoist men men.. har et håp, å jeg tror det ordner seg med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå