Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 er jo sjelden noen som svarer på mors kropp-forumet, så skriver her istedet! har nettopp begynt å trene igjen, etter mange års fravær fra alt som kan ligne trening. hehe trener nå 3 ganger i uka (minst) og spiser normalt, litt godteri i helga blir det jo. har tenkt å gå ned ca 6 kg. noen som kan tenke seg hvor lang tid det tar før jeg er nede i idealvekta? hehe. greit å ha noe å forholde seg til på en måte! er det nok å trene 3 ganger i uka, dvs 3 timer tilsammen med intensiv trening, eller bør jeg trene oftere?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Det kommer vel litt an på hvordan du spiser også. Hvis du forbrenner ca 500 til 800 kcal mer enn du spiser på en dag vil du kunne forvente et vekttap på 0,5 til 1 kg i uken
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 ok takker for svar. jeg meldte meg inn i vektklubb.no i mars (ikke meldem der ennå) og da gikk jeg kun turer innimellom, og spiste ca 1600 kalorier om dagen. gikk ned ca 5 kg da. i starten gikk jeg ned ca 0.5-1 kg i uka. men så stoppet det litt opp. så håper det skal gå litt fortere nå som jeg trener da=) noen som forresten vet hvor mye man forbrenner ca ved en step jympa middels (Friskis & Svettis) i en time der man ikke klarer å snakke mens en holder på??? fins det en slags kalkulator på nettet (utenom vektklubb sin) der man kan regne ut hvor mye en forbrenner på ulike treningsformer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå