Gå til innhold

Spark i siden 20+3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går på kvelden når jeg hadde lagt meg, satt å snakket med samboern min på tlf (For jeg er på besøk hos foreldra mine i helga, som bor et stykke unna).

Plutselig kjente jeg et ganske kraftig dytt i magen, men det var litt mer ut på høyre siden. Så romstrerte det plutselig tydelig litt under navlen.

Og i dag kjente jeg det litt ut på venstre siden...

Dere som har opplevd spark på denne tiden.Eller har greie på det; er det vanlig at jeg kan kjenne det litt ut i siden allerede? Eller er det bare at den sparka i vildensky, så det kjentes ut for meg at det var i siden?

Håper virkelig noen kan svare, har kjent litt liv fra og til fra uke 15 til 17, men ikke merka noe etter det så var litt bekymra, men håper det er det som har begynt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har kjent spark fra ca uke 14.. i begynnelsen var det småbevegelser, i uke 17 kjente jeg det utenpå... og så plutselig kom en rolig periode der jeg nesten ikke kjente noe..ble bekymret!

Nå er jeg 22+2.. i ca 3 uker har jeg kjent skikkelige spark! Kan se det utenpå også.. kjenner at han snur seg og sparker meg i siden, midt i magen..og i BLÆREN :S

KOS deg med hvert minste lille tegn til liv! For meg er det rene lykkerusen :)

Skrevet

Jeg er førstegangs og kjente også spark ganske tidlig. Har kjent hver dag siden uke 18-19, og er i uke 24 nå. Mini har perioder der h*n er veldig stille, men det er ikke noe farlig.. :) Av og til må de jo slappe av og sove de også :P

Sparkene kommer til å fordele seg mest på høyre side skal du se, fordi det er der armene og føttene er. Så er rumpa på venstre side. Så det kan nok stemme..

Skrevet

Gleder meg bare masse til jeg skal kjenne det ordentlig igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...