Gå til innhold

overgrep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er en som snakker om det nedenfor. lure litt eg og? for dei siste åra klare eg ikkje at noen er bortid brysta mine! blir ett sinne som ikkje kan forklarest:( kan dette ha sammenheng av eit overgrep som eg ikkje husker:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gløymte os sei dette er noe eg sliter masse med og ta opp med noen, og har derfor ikkje snakket med psykolog.eller familie.

Skrevet

Tror du hadde reagert på mange andre ting også da.

Tror ikke du skal begynne å tenke sånn for da blir man jo helt paranoid.

Skrevet

Tror heller ikke bare det kvalifiserer til eventuelt tidligere overgrep.. men jeg har aldri opplevd det, så aner jo ikke hvordan man reagerer osv.. så egentlig kan jeg vel ikke si noe..

Skrevet

Tror det heller grunner i en dårlig seksuell opplevelse.. Feks at en gutt har klådd borti der på en fest og du ikke turte si nei..

Etter overgrepene ble jeg redd sex.. Trodde det skulle gjøre like vondt som det gjorde de 4 årene det pågikk. Etter mange timer hos psykolog klarer jeg ennå ikke å nyte sex skikkelig.. Jeg er en såkalt "potetsekk" i sengen.. Stivner helt til.. Samboer får råd hos psykolog for hvordan han skal hjelpe meg å nyte så godt det går.. Siste overgrep i mitt liv skjedde for snar 20 år siden og sitter sterkt i minne ennå og selv etter alle disse årene gjør det vondt og jeg ror det fortsatt er min skyld fordi overgriperen innbilte meg det.. Rart hvordan jeg blir 5-6 år igjen så fort tema er sex...

LilleMy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...