Gå til innhold

2 1\2 år og seperasjonsangst??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært bort i det?? Han vil helst bare være sammen med meg eller faren hele tiden. Da er han såre fornøyd med tilværelsen og jeg har en stk klegg hengende etter meg hele dagen... (når vi ikke er i bhg). Skal jeg på en løpetur f.eks så står han i vinduet og vinker og nærmest venter til jeg kommer hjem.

Før ville han gjerne være med besteforeldre og tanter hjem, men ikke nå lenger.. Da skal mamma være med svarer han da. Han kommer inn til meg hver natt også, og ligger helt inntil meg. Roper på meg og spør hele tiden hvor jeg er, om jeg er ute av synet.

Er vi flere som skal ut f.eks blir han ikke med noen ut på prammen engang, før han ser at jeg har tatt et steg ut...

Vet ikke om det har noe å si, men jeg har vært borte et par kvelder i uken de siste ukene, og det er han ikke vant til.. Men, da er han jo sammen med faren. Ofte barnevakt har vi heller ikke.

Går greit i bhg da, men han stråler jo så en skulle tro at lottomillionene rullet inn på konto når vi henter ham.

Er det vanlig å være så "avhengig" av foreldrene sine, eller mammaen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker eldstemann hos meg var slik. Er enda mammadalt...men ikke så gale, hehe(7 år nå!). Men husker har hylte når jeg gikk noen plass, og vinket til meg i vinduet som om jeg skulle reise vekk for laaaang tid. Han kunne gråte når mormor og morfat skulle kjøre for å gå på tur med han for han savnet meg sånn...

Han var nok litt eldre enn 2 1/2, men ikke så mye tror jeg.

Skrevet

"Godt" å høre at det er flere som er slik da... Han er en skikkelig tøffing når jeg er der, men er veeeldig avhengig av å ha meg i nærheten.

Begynner å bekymre meg, for jeg var veldig slik da jeg var liten. Var ikke i en barne,bursdag engang uten at mamma ble med til jeg var godt inn i barneskolen. Satt på fanget til mamma på do etc.

Han leser gjerne næringslivet og han, så lenge han får sitte ved siden av meg..

:-)

Skrevet

Høres ut som hjemme hos oss. Tror det er noe galt med årgangen 2006 for ingen av de andre 2 har vært sånn. Jeg må snart bestille meg time hos en hjernekrymper før jeg tørner. Leggingen her er et spesielt stort problem.

Skrevet

Hæhæhæhæhæ *leeeer høyt*

Vi får ta oss en damp på verandaen når det blir for ille... :-O

Skrevet

Min gutt har alltid likt å være med andre barn, og ikke skeptisk til å gå i barnebursdager o.l. Men sinnsykt mammadalt likevel.

Enda elsker han å sitte på fanget, gi klem og kose. Men det er bare koselig, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...