Gå til innhold

Mat tråden .. igjen....


vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Heisann...

Har vært inne på siden 0-1 år og sett hvor mye mat som gies til en ungen på ca 6-7 mnd.. Jeg har fått beskjed at jenta mi får for mye mat...

Og noen skriver at eg må prøve meg frem til ho gir beskjed at ho er mett, men ho gir ikke beskjed, spiser til det er tomt.. uansett..

Ikke så lett da...

 

Jeg har gitt ho et helt middagsglass og fikk beskjed at dette var for mye... Når kan de få et helt da???+

 

Jeg ammer ikke.. Noen som kan svare.. Ho er snart 7 mnd.. veier 9600 g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min spiser og som oftest ett glass og gjerne en banan.Helsesøster kommenterte ikkje meg ihvertfall.han er 73 lang og ca 8500 nå.ble født 15.mars.Etter at han får middag og middag til kvelds(lei av grøt) så vil han alikevel ha like mye melk hos meg hele dagen.Noen krever jo mer enn andre og de blir jo mer og mer aktive etter hvert.vår midterste var veldig blubben og matglad men rundt 1 års-alder ble hun tynnere og strakk seg voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt spørsmål. Har lurt på akkurat det samme selv. Jenta mi er ganske stor (8700g og 70,5cm 7mnd) og får et halvt middagsglass og 1 fruktmos til middag. Hun spiser jo opp hver gang og jeg synes kanskje det ser litt lite ut, men samtidig ber hun ikke om mer og er blid og fornøyd frem til kveldsmaten 4 timer senere. Hun får da iblant litt banan e.l. i babyfeeder som mellommåltid. Så gir henne dette foreløpig og regner med hun gir klar beskjed når hun får for lite mat. =)

 

Jenta di er jo også ganske stor og trenger kanskje den maten hun får. Har du forsøkt å gi litt mindre og se om hun blir sulten igjen etter kort tid? Ikke enkelt dette nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han spiser 1 middagsglass til middag og avogt noe mosede frukter...

hn spiser myyyyyyyyyyyyyye grøt før hn legger seg pluss sviskepure å tran ;p

 

må no gi om de er sultne, er forskjell på ungene...

født 15.mars forrige mnd var han 71cm å 8360g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...