tannpuss Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som kan anbefale meg en grønn te som smaker ok!!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Spørs jo hva du liker og ikke liker. Synes de trekantposene til lipton eller den vanlige grønn te med sitron fra twinings er god jeg da, helst med ekstra sitron i.
HeldigeMEG:) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 grønn te? hva er det bra for=) drikker det hver dag jeg=)
Norwegian by injection Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Mint green tea er deilig!!!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 ..eventuelt hvis du er en te-kjenner, så er jo kusmi-te det aller aller beste. Koster en del mer, men oh så godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå